Tadaaaa

Hej hopp.
 
Förmiddagsvecka i veckan.
Går bra än så länge. Men igår hade jag så ont i skallen då jag kom hem, och det gick inte över, så jag la mig kl 18?!?! och somnade typ kvart i sju och sov hela natten, det va rätt skönt =)
Har haft ont i skallen idag med, men betydligt lindrigare.
 
Hade tänkt på gymmet idag, men det fes av (oj så ovanligt), men jag tog mig ut på en halvtimmes rask promme, och sen fick det bli några situps (yeaaah).
Tänkte skjuta på gymbesöket till imorrn men då har dom hunnit stänga innan jag kommer hem, så det få bli en joggingrunda då istället. Då blir det kanske gym på torsdag.
Eventuellt ska jag på yoga på fredag, det blir spännande.
 
Annars till helgen blir det jakt för hela slanten. Fick ju skjuta en liten fjoling i söndags, det kändes bra så nu blev man ännu mer taggad =)
Sen så kommer lillasyrran hem till helgen och ha lovat att följa med på söndagen, det blir kul :D

Hösten är i princip fullbokad känns det som. Jakt, gruvfest, stockholmstripp, florida (lite mer vinter då kanske).
Lät ju inte så mycket, men det är ju fullt med andra saker däremellan :P

En morgon i helgen som var...
 
....en älg...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0