Olika beroenden

Just det, jag var ju på Yoga i fredags....man tänkte ju att det skulle vara lungt och avslappnade och lite sådär lull lull.
Jo jävlar vad fel jag hade, det var det jobbigaste/svåraste man gett sig in på, på ett tag. Man skull ju i princip stå på huvudet, och vika ihop och sträcka ut kroppen i alla de möjliga ställningar. Kan bara tala om att man är en av jordens ovigaste och stelaste. Men det var ändå roligt samtidigt. Tror absolut att jag ska dit igen.
Till slut kanske man står där på huvudet? =)

Kämpar på med eftermiddagsvecka, det går rätt bra ändå.
Lite drygt att man är som ensam om dagarna, alltså då man är hemma, tyst äre. Å jag är lite dålig på att ta mig för nånting, det finns städ och tvätt i oändlighet...suckelisuck.
 
Till veckan händer följande:
 
Måndag- Hms dag i Malå med jobbet.

Tisdag- Mest troligt lungt, men måste nog klämma in lite tvätt och städ och träning, kanske hälsch på farmora?

Onsdag- Skellefteå!
 
Torsdag- Haparanda- Ikea!

Fredag- Yoga.
 
Lördag- Oplanerad.
 
Söndag- Oplanerad.
 
Vad ska ni göra?
 
Olika beroenden...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0