Nyhetsmorgon

Verkar var bra väder ute, men lite kallt kanske =)

Sitter å ser nyhetsmorgon och dricker en kopp te. Dom pratar mest om Obamas besök i Stockholm.
 
Första delen på skiftet igår gick lungt och fint, och jag var som nöjd. Men andra halvan, kl var 9 och jag hade 4 bult kvar, då började allt jävlas. Ringde till chefen och svor lite för jag var så arg, men han skickade lite assistans till mig, och då denne kom så funkade allt helt plötsligt, det är ju ganska irriterande!!!!!!
Men jag hann klart iallafall. =)

Imorrn ska jag försöka kravla mig upp till älgjakten, jag kom å va dödstrött, men jag ska nog bara vara med en liten stund, sen vila lite innan jobbet =) Hoppas man få se nå spännande, gärna skjuta, men då finns risken att jag inte vill fara på jobbet :P

Vad gör ni i veckan?

Hade ingen ny bild, men vi kör en favorit i repris :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0