Fint väder?

Idag vare ju int så bra väder, jag vill egentligen gå ut, men vi få se om jag ens orkar.
Skulle vilja va på badhuset ikwell, men he gå ju int =)

Hade en riktigt bra dag på jobbet igår, hoppas det blir en sån dag idag med.
Det kändes faktiskt kul igår, jag laddade litegrann först, och sen efter mat fick jag ta bultborriggen och köra till ett ställe och måla ut och börja borra....synd bara att den maskinen är 100 år gammal och funkar lite sisådär, det tog ett tag att jobba igång den =)

När jag kom hem satt sötnöten uppe och väntade på mig....hur glad kan man bli? =)
Men nu får man vänta till söndag innan vi ses igen....!

Jag har varit nyttig hela veckan, och bara för att jag säger det så sitter jag här och blir sugen på nåt gott.
Men nääe, nu fåre va nog =)

 
Regnig dag igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0