Bilprobbe

Så va vi här igen.....Fredag, känns lovley. Har bara helgen kvar att jobba sen och den brukar ju bara svischa förbi =)

I onsdags efter jobbet så starta int Opeln, han gick int ens kabla igång, så då fick jag lifta till Åmliden och sen kom Per å hämta mig där.
Så igår var jag hemma, Opeln stod i Kriberg så jag tog mig inte dit, alla jobbar ju förmiddag så man kunde ju inte låna nån bil förrän typ kl 5 å då kändes det lönlöst.
Men det fanns då jobb hemma, så göralös va man ju inte. Jag tvättade å städade hela lägenheten. Tro inte jag satte mig ner förrän vi halv 4 =)

Nu ska jag spurta upp den här helgen, sen tar man P Å S K L O V =)

Tjing
 
Gjorde skav igår också...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0