3:e Mars

Hur skönt är det inte när man kommer upp ur gruvan, solen skiner, och man har just fått ledigvecka?
Wunderbaaar!!

Vad som inte var lika underbart var gårdagen, helvittis vad det snöa,jag fick ploga hela vägen hem med Opeln...han mådde inte bra, och han mådde ännu sämre idag, is och snö i hjulen och båda bromsarna bak hade frysit.
I sista minuten slapp det och jag kunde köra till jobbet, men he gick trögt som fan hela vägen.
Ska låna garaget i Finnäs så han få tina upp lite =)

Har städat lite sen jag kom hem, satt igång en tvättmaskin (en av typ 10), och pysslat på.
Men nu blev det visst soffan, kan hända att jag sitter här ikväll ;)

Tjingeling
 
Kaffe...med lite socker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0