Fattighjon

Tröttare kan ingen vaaaaraaa.....
 
uuuääässscccchhh.....har sovit som en gris inatt i typ 8 timmar....det hjälper inte, jag vill bara lägga mig ner och sova i minst 5 timmar till.
Men jag har släpat mig ut på världens kortaste promenad, nämligen till Ica.
Handlade bara det nödvändigaste, typ mjölk, smör en melon (?) å så, min kassa tryter, det är så jobbigt, har typ 800 kr kvar att leva på, till den 15 Juli, men jag kanske får nån slant från kommunen, lite semster och övertid som skulle betalas ut, men jag vet inte hur mycket.
 
Ska på lassa på måndag också, och då har man otankat bilen och så kostar besöket 300....puhh... och då har man oätit alla dagar fram till dess.....och alla dagar efter det....haha ja ni hör ju, det är ett evigt pusslande.
Men nu har man ju iallafall börjat att jobba, så man vet att lönen kommer....bara att härda ut =)
 
Nu ska jag gå och steka lite köttbullar. Tjofräs
 
Längtar efter lediga varma sommardagar....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0