Bitterfitta

Har inte ätit nåt sen kl 10 imorse....och nu har jag tryckt 2 mackor, en yoghurt, 1 öl, och några "nyttiga" godisar....mjoo gissa om magen kom å va nöjd imorrn....näe....bättre att int äta alls då.
 
Idag har jag jobbat 12 timmar, blev lite övertid....blir lite mer pengar!
Känner mig så otroligt bitter att jag för en gång skull måste avstå från en rolighet....det är rännaren ikväll och det sägs att alla förköpsbiljetter är slutsålda...närmare 1000 st!!! Helt sjukt....och här sitter jag och missar det...kul!!


Imorrn kl 13.30 är det däremot ledigvecka som nalkas....ska till stan till doktorn på måndag och jag hoppas på nåt positivt!
Hade tänkt om på nån affär också kanske....bara för att titta....!!

Idag är jag en bitterfitta.....godnatt!

En bild tagen påväg hem från jobbet....Lillholmträsk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0