10:e Juni

Måndag!!
...och det känns alltid som om att man har en evighetsvecka framför sig =)
Men men, då man liks börjat beta av den så brukar den fara iväg ändå.
 
Var ute och gick idag i samhället, och blev attackerad av en kråka!!
Jag sågm 3 kråkor som satt på vägen och då jag kom närmare så flög en iväg och sen den andra, men den tredje satt kvar på vägen, så jag passerade den på kanske en halvmeter, men då jädrar kom den första kråkan och flög ovanför huvudet på mig å skrek så jag skyndade mig därifrån :P
Det va nog en mamma med sina barn, hon kanske skull lära dom å flyga eller nåt :P

Det har ju varit härligt väder i helgen, eller ja i fredagskväll åskade det en hel del, och i lördags var det lite mulet, men IGÅR iallafall....då vare bra väder så då for vi till farsan och låna flotten och for ut och sola och fiska....härligt =)

Nu ska jag fixa lite lunch och sen bäre iväg.Tjing
 
Mencha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0