Hälften

Hej och hå!

Nu har 20 veckor på utbildningen avklarats, nu är det 20 kvar.
Jag tror bestämt att det jobbigaste delen är avklarad (hoppas jag), och att det kanske....jag sa kanske, kom ihåg det, har börjat klarna lite.
Och detta säger jag på en av mina jävligaste dagar. :P
Idag gick ingenting som det skulle, och jag hade sönder lite slangar och grejer. Men det händer ju alla, jag måste förstå det. 
 
Just nu sitter jag hemma själv och tar det lungt i soffan med lite tända ljus å en liten öl, det är sååå skönt, och det känns välförtjänt =)

Imorrn blir det nog Malå för lite skidåkning, det ska bli kul....det är så jääääädra roligt :D

Ha en fin helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0