Varannan dag

Haha jaaa....det var INGEN rolig dag igår....kände mig som en jävla fårskalle hela dan.
Följde med byggen.
Skulle köra en traktor, men fick ja igång den? Näe, för jag letade efter en huvudströmbrytare som alla andra maskiner ha, men inte den där,( va bara en nödstopp som skulle dras ut, hur ska man veta det?). Så då skull ja ropa på radion till dom jag följde med, men svara dom? Näe.
 
Så jag vänta, å vänta. Till slut så ropa dom "eliiiin, vars ä du?" Då svara ja "Jaa, vars är NI?"
Fick igång traktorn till slut, men då gick int ratten å vrida, så då fick jag ropa om det. Pinsamt.
 
Å Sen skulle jag skjutsa dom där i traktorkorgen halva dan, å den ena peka åt ett håll å den andra åt ett annat, så jag fatta int vars jag skulle å dom skrek...å ja.....näe.
 
Men dagen tog slut, fick sluta 20 i 10 så det va ju rätt najs.
Men nu blir det att va me produktion resten av veckan. Måste komma ihåg å säga till chefen att jag inte kommer i helgen också. 
 
 
Bild från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0