Onsdag

Jag har inte varit mig själv på ett par dagar, usch så jobbigt.
 
Nu har vi iallafall 2 teoriveckor på skolan, inte så kul å sitta där å hänga egentligen, men men.
Vi har hemstudier ons,tors,fre den här veckan...skönt, men det blir inte så mycket studier!!

Äntligen är dom här och försöker sätta upp listerna, hoppas det bli klart idag!!!

Håller på att tvätta också, å så skulle jag ha varit å tränat, å sen efter 12 ska jag till cicci, och sen ikväll ska jag träffa Ida :D
Full rulle....få se om jag hinner med träningen :P

IMorrn bäre iväg till stan för lite otrevliga saker...och sen blir det förmodligen lite shopping.
Måste hitta några sänglampor, så jag hoppas jag lyckas med det =)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0