Ny vecka

Jahapp, då var vi här igen.
Har haft 2 veckors teori, och dom veckorna har gått i en rasande fart.
Nu är det måndag igen, och det är praktik som gäller.
Känns lite tungt....så ovanligt att jag skriver det då. Förstår inte varför man ska känna så.
 
Känns lite tungt när jag vet att jag inte får träffa Per förrän till helgen,för då han kommer upp ur gruvan om dagarna så åker jag ner.
Nåja, den här veckan ska väl gå lika fort som alla andra antar jag. =)

Det är iallafall 14 veckor kvar på utbildningen, nu är det bara utförslöpa tills dess att man är färdig.
Det är bara att kämpa på, för nu kan man ju inte ge upp =)

Skulle fortfarande vara kul att veta om man ska säga upp sig eller inte, men det verkar inte finnas nåt direkt svar på den frågan, så det är en chansning och ett val jag måste göra....typ ganska snart.
 
Har ätit på caféet med Ida idag, en baaauutastor kycklingmacka...goo va den =)

Nu ska jag göra mig klar för jobb.
 
Tjo fräs
 
Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0