F R E D A G

Ja vi fortsätter då....
.....det är fredag idag.....trodde aldrig att det skulle bli fredag den här veckan.
 
Igår så åkte jag på att bultsätta, det gick faktiskt riktigt bra. Tills skiten gick sönder, fast det tog bara en timme så hade mekarna fixat maskinen och det va bara å köra vidare =)
På tal om å köra, det är INTE kul att köra den där jädra bultsättarklumpen i rampen, man se int ett förbannade nå.
Men det gick bra det med, den gången iaf.
 
Sen fick jag åka upp med chefen idag, typ 1.5 timme innan vi sluta egentligen. Vi skulle ju ha det där utvärderingssamtalet. Och han va mycket imponerad att jag med 0 maskinbakgrund osv, kunde lära mig så fort, att han kunde placera mig i en maskin och sen när skiftet var slut så kunde jag köra den. Det är så himla roligt att höra. Jag BEHÖVER höra det. Han tyckte att jag skulle fortsätta i samma anda som jag gör så då skulle allt bli bra. Det enda "negativa" han hade att komma med var min försiktighet, och jag vet att jag är försiktig och lite ängslig av mig, men jag tycker inte det är nåt konstigt egentligen, och jag sa att det kommer förmodligen att bli bättre med tiden, men det kommer att ta tid, för sån är jag.
 
Sen fråga jag lite hur det ser ut i framtiden med jobb å sådär, men det skulle jag prata med nån annan om, men sommarjobb skulle nog mest troligt inte va några problem.
Jag måste ta å prata med den där personen så man få veta lite mer, få veta om man ska säga upp sig eller.
Hmm, man gå som å grubbla på det där litegrann.
 
Har hunnit vara ut i grannvere, det är så himla skönt, jag känner inte alls för jobb idag =)

I helgen är det födelsedagskalas som väntar, och kanske lite skidåkning....skulle vara kallt, hoppas det inte är FÖR kallt bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0