2013-02-07

Another day...harreminn vikken uppdaterare jag har blivit :P

Japp igår vare dags för lite mer övning med Toron. Gick inte alls lika bra som i måndags, fick ett dåligt ställe att lasta ur på. Det luta typ 90 grader och sen ha en skopa fylld med ett par ton sten, å sen att jag inte nådde ner till bromsen då fjädringen på stolen va högst upp, det resulterade i kallsvettningar och småtårar i ögona.
Men det gick det med, fick höra fina ord av min handledare, man blev ju rent generad....såå bra går det faktiskt inte.
 
Körde sönder ett elskåp också, nämen dom kostar bara 80.000 spänn....hehe...men elkillen sa att dom faktiskt hade placerat den dåligt, så vi säger en gång är lika med noll?

Idag ska jag ha en utvärdering med chefen, få se hur det går. Jag hoppas på en tidig kväll ikväll, men med min tur så blir det nog inte så, men jag håller tummarna.
 
Nu ska jag läsa posten, äta lunch och sen strutta iväg till Kribanon. Tjao!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi du är ju för gullig :) Alltid lika roligt och läsa din blogg, du är bäst vännen ! Kram ;)

Svar: Tack Ida =) Du är å bäst!!!! Kraaam
Veelin

2013-02-07 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0