Inte så trendig

Sitter och läser andras bloggar, man läser om trendiga höstgarderober, events, resor, flashiga jobbluncher....tjohoo..
ibland bli jag lite avundsjuk, jag vill också ha trendiga höstkläder och vill gärna kunna åka iväg på nån resa till paris eller ibiza eller nåt annat fränt, och gärna äta en god lunch på restaurang.
 
Meeeen, jag har fastnat i mina mjukisbrallor, varför ska man klä sig snyggt när man liks ska iväg och byta om till en skitig overall? Håret likaså, man ska liks platta till det med en hjälm som man ha på skallen hela dagen, och för att inte tala om lunchen, man sitter instängd i en matsal med nå gamla rester som man ha grävt fram hemma.
 
Å andra sidan känns det ganska lyxigt istället dom gånger man har tid och ork att fixa till sig själv, den gången man har tid och råd att åka nånstans man längtat till. Så det får helt enkelt vara bra som det är.
Men lite avundsjuk får man kanske vara ändå? =)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0