dagens

Steg upp "i morse" kl 09.00 efter 10.5 timmars sömn...gött!!

Drog iväg ganska direkt till massören som fixar med en inflammation vid skulderbladet, det börjar då gå tillbaka vilket känns skönt.
Efter det for jag till farmor och Harry i Bjursele, fick fika där och sen plockade jag och farmor 6 liter röda vinbär som jag fick med mig hem. Sen en god luch på det och kaffe. <3
 
For hemmåt och stökade i ordning en fiskmiddag, samtidigt som jag stökade till 2  garderober så man kanske hittar nåt man söker däri =)

Efter maten for jag och Per ut på en 5 km prommis.....så jävla najs.
 
Duschade, och nu ser jag Idol och efter det fortsätter kvällen på 4:an med broadchurch, en ny kriminalserie tro jag att det va? =)

Såååå snajsigt å va ledig :D

Dagens skörd...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0