Se frammåt

Åhh, sitter och försöker förstå det här med att byta fack å grejer....det är inte kul, bara krångligt :(


Idag är det torsdag iallafall, det går frammåt....helvete vilken vecka (å förra veckan å) jag har haft....det går inte bra!!!
Allt går sönder och jag känner mig jävligt värdelös som inte hinner nånting.
Jävla skit!

Iallafall, nästa vecka,  l e d i g v e c k a n, så har jag lite roliga saker planerade.
På måndag ska jag nog inte göra så mycket, typ träna och städa...och kanske hälsa på farmor en sväng.
På tisdag ska jag (kanske, har inte frågat än), hämta Ebba på dagis, och sen plocka upp Ida och sen drar vi till Jörn på loppis :D
Sen på typ onsdag eller torsdag (kanske) så blir det staaaan (kanske)....längtar efter att få fara iväg och göra nåt annat än att sitta och glo hemma, ska trolla fram mina guldbyxor också så man kanske få köpa nånting då man lix är där. Fattig.com.
 
Ja, lite grejer har man att se framemot. =)
 
Nu ska jag koka en korv till min man som kommer hem på lunch.
 
Tjyyyys (typ hejdå på tyska.....fast det stavas ju int sådär)
 
En nykläckt Alice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0