Ohh yeah...

Har just stigit upp och fått i mig en kopp te och en smörgås.
Man blir som lite bakis på morron då man ha eftermiddag.
Det gick väl ganska bra att jobba igår, förutom då jag hade ställt bort maskinen och trodde att jag hade gjort en hyffsad dag, då ser jag att jag har kört sönder nåt där under, det har läkt hydraulolja hela vägen där jag har kört.
BAJS....att det inte ska gå en dag alltså.
 
Chefen kom förbi och pratade en stund, frågade hur det gick å sådär, han var fortfarande imponerad över att det går såpass bra för mig med tanke på att jag har 0 erfarenhet, men han tyckte att jag skulle ta för mig lite mer och bli lite mer "kaxig", jag förstår honom och jag önskar verkligen att jag kunde, men det är lite svårt att ändra på hur man  är som person, men jag tror däremot att det kan bli bättre med tiden....men det tar lååång tiiiid.
 
En annan sak också, jag frågade om jag skulle få vara ledig litegrann nästa eftermiddagsvecka....och det skulle jag. Jag frågade om det skulle påverka mitt betyg på nåt vis, men det skulle jag inte oroa mig för. Såååå jag jobbar mån och tis nästa eftermiddagsvecka sen blir jag ledig i 12 dagar, så jävulskt skönt det känns, och jag tycker nog att jag är värd det.
För ni ska bara veta vad jag kämpar om dagarna, och snart snaaaaart, har jag rott iland den här utbildningen.
Idag har jag 18 arbetsdagar kvar med andra ord. Sen är det lite skola, med lite roliga resor (hoppas jag), och sen tjopp tjopp....kanske man får börja jobba....få löööööööön.....fattar ni? =)

 
 
Inte ny bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0