Nytt liv

Okej, vars är vi?

Det har varit rent ut sagt fullt upp dom senaste 2 veckorna.
Skolan har kickat igång, och jag har haft 2 jätteroliga och intressanta introduktionsveckor.
Har träffat nya människor. Har bland annat fått en inneboende här på teoriveckorna, en tjej i klassen. Jag erbjöd henne redan innan vi kände varann att hon kunde bo här så hon skulle slippa pendla, och det var ju en välda tur att vi kommer så bra överens =).  Är verkligen glad över att jag tog det här steget.
Nu är det praktikten som tar vid på måndag, och det är jag jävligt nervös för, men allting brukar ju ordna sig.
Men ja kom å känn mä som en lillahäraong me pickande hjärta på måndagmorron.
 
 
Ja, sen har jag fått omtapetserat i hallen och köket, så då har jag fixat och trixat med det. Det är kvar en del finlir, och jag blir sååå nöjd. Sen är det rummet kvar, men det skulle visst inte bli just nu. Men snart hoppas jag.
 
Sen imorrn börjar älgjakten för min del, ska bli kul, men samtidigt skulle jag vilja vara lite "ledig". Vill umgås med människor som jag saknar under veckorna...typ du Ida =)
 
Men men, allt har sin tid.
Det vart visst dåligt med bilder som vanligt, men dom kanske kommer en vacker dag =)

Nu ska jag sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0