20120910

Haha jag skriver överallt hur nervös jag är för idag, eller för den här veckan.....fan vad hjälper det?
Ingenting, det spelar liksom ingen roll (nästan) hur mycket andra säger att det kommer att gå bra, man är ju liks lika nervös iallafall :P
Men det är ju bara att göra det. Det blir bättre sen.
 
Ja det är min praktik jag pratar om. Huvva, önskar att det redan hade gått ett par månader in på den så man var lite inne i det, hade lärt känna dom man ska jobba med, å börjat fatta nåt, å kanske börjat hitta en smula där under jorden. Men men, det kommer väl.
 
Pratade med en klasskompis som gör praktiken i Renström, att hon inte riktigt hade känns sig välkommen, det är ju det som är hela grejen att man blir mottagen med öppna armar. Men det finns ju alltid surk*kar överallt.
 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0