komsi komsi söndagafton

Olaaalaaaa.
Jag längtar efter att ha rooooligt, en fest kanske?
Det gå väl ganska bra på praktiken, men ibland känner jag mig som en fårskalle som int fatta nånting.
Japp japp, men dom på skiftet får nog stå ut med mig ett år iallafall, jag ska klara det. Jag ska jag ska jag ska.
 
Men just nu vill jag att det ska bli söndag, sen har vi skola i 3 veckor, det ska bli skönt att "vila" hjärnan lite, om det nu bli nån vila, vi ska ju ha prov till veckan. Och klassfest.
 
Ska sova i Lycksele hela veckan också, inte så kul kanske men vad gör man inte för att spara pengar?
Å eftersom våran lärare envisas med att vi ska äta ute till lunch minst en gång i veckan så äre bäst å spara :P

Jag har ryckningar runt näsan också, har haft det från och till i några dagar, ytterst irriterande. För 2 år sen hade jag ryckningar runt ett öga varenda dag varenda sekund i ett halvår....det va ju magnesium och kalciumbrist. Man kanske skull ta å börja knapra dom pillerna ett tag igen.
 
Värdelöst vetande!

Hajjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0