Friluftarhelg

Har varit ledig fredag lördag och söndag, och det här är vad jag har sysslat med:

Fredag: For till morsan och hälsade på. Tog en löprunda, riktigt härligt. Drack kaffe och surra.
Sen ringde farsan å sa att han hade ett jobb åt mig, så jag körde till honom, det var golvet i källaren som skulle målas, så jag gjorde det, det gick ju ganska snabbt med rollern. Fick middag och en grogg för det :P
Städa ur mitt gamla rum, ni vill inte veta vad som gömde sig där bland kläder och skrot.
Sov över hos farsan till på...

Lördag: ... då for vi på fiskepremiär i Örträsk, 5 sek efter startskottet gick så fick farmor en bamse på 2 kg. Jag fick inte ett enda napp på hela dagen :P men fint väder vare =)
Efter fisket for jag till Norsjö, somna på soffan....tål inte frisk luft så bra :P
Efter powernapen for jag till Cicci, vi skulle planera en liten tripp men det sluta med att vi hamna på Bali på lyxhotell, eller vare vietnamn eller nåt liknande.... Puppene! :D

Söndag:
Tog Ida med mig till Malå för lite utförsåkning. Det va bara -9 grader i Norsjö, det bli ju toppen tänkte vi, men då vi kom till Malå vare -20...brrr. :P
Vi va nästan först, men 2 sekunder efter jag parkerat vare fullt överallt, he bah spruta folk :P
Vi åkte, åt hamburgare och åkte lite till...tills klockan närmade sig 2 då for vi hem.
Så jäkla bra dag. :D

Och nu är vi här...söndagkväll, me on the sofa och jag tror inte att det kommer att va så mycket mer action från min sida idag =)

Dixan


Ommålning på G


Klara färdiga gåå!


Världens finaste farmor <3


Fina Ida i backen =)


Moi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0