ej överens

Idag är jag inte överens med min kropp.
Varför gav nån mig gigantiska ben å stor röv?
Det är inte så lätt att trycka in allt det där i ett par snygga brallor eller så.
Å det ser inte bra ut när jag tar på mig ett par shorts, kjol med strumpor går bra, men utan strumpor så bara skaka benen runt med mig. Fis.

Hursomhelst så ska jag ha middagsfrämmen ikwell, hur ofta händer det?
Jag är sämst på att bjuda hem folk på middag.....jag är dock ganska duktig på att bjuda in mig själv på middag hos folk....shame on me :P

Iallafall, det ska bli jättekul, tacos ska vi äta, och så ska jag då ha mig ett par öl till maten :D

Ha en trevlig helg...det ska jag =)


Kommentarer
Postat av: S

Upp med bildbevis iförd kjol ;)

2012-03-11 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0