Stadsfesten

Har haft en mycket bra helg.
Gick på mini semester på fredagen. Drog till stan till Frida. Syrran å Jonas kom dit också.
Vi grillade, groggade och drack öl.
Sen for vi in till stan på stadsfesten, såg lite av Veronica Maggio.
Men höjdpunkten va ju Takida såklart, dom spela skitbra.
Jag fick tag i en svettig handduk som sångaren kasta till MIG....ehh.. :P
 
 
Ja, och nu är jag hemma och mellanlandar, packar om väskan. För imorgon drar jag till Norge och åker Hurtigruten (Bodø-Kirkenes), det ska bli intressant. Lite svårt att packa däremot, det ska ju vara sommar nu, men det kan ju regna, och förmodligen kommer det att blåsa som fan, men det kan ju kanske va grannvere nån dag? Jag är ingen skicklig packare, men resväskan ska ju lix med så den är typ proppfull....förmodligen med grejer som aldrig kommer att användas. Blev allt från mössa och vantar till bikini :P

Sen då jag kommer hem vankas det klassfest... det ska bli så jädra kul =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0