Senaste tiden

Det händer inte så mycket här just nu, dels för att det går så dåligt att skriva, alla funktioner är inte som dom ska, hux flux är allt bara borta. Så då bli man förbannad å orka int.
Och dels är det för att jag har annat att göra.
Har ju varit till Norge som ni vet, och sen i lördags hade vi klassfest. SKITKUL va det :D
Hittade några roliga bilder i min kamera från efterfesten som jag inte ens kom ihåg att vi tog :P

Då jag får tid och ork ska jag visa lite bilder från senaste tiden. Håll till godo :P

Och annars då? Jag kan bara säga en sak: FÖRBANNADE JÄVLA ÅÅÅÅÅÅTTTTEEEE!
Jag är helt uppslukad, har knortbett över hela jävla kroppen, säkert 500.
Och det klia ju så jävla mycket, så sova får man inte....stiger upp med jämna mellanrum och baddar med Salubrin...räddaren för en stund. :P
Meen det gå väl över =)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0