16:e Jan

Har haft en superhelg.
Jag och Angela for till stan i lördags för att träffa Madde.
Vi blev alla sminkade på MakeUpStore, och ruinerade efter att ha blivit lurad till att köpa en massa smink, som man förmodligen kommer att använda....ja aldrig säkert :P

Sen for vi hem till Madde och lagade mat, drack lite öl och åt en supergod middag.
Vi gick ut på Mollys först.
Där vare en hel hög med grabbar som ville att jag skulle poängsätta dom från 1-10, så jag gjorde ju det.
Sen blev det så att dom skulle sätta ett betyg tillsammans på mig, jag fick 8.5, haha ja det måste man ju va jäkligt nöjd med :P

Träffade även en klasskompis från gymnasiet, det var jättekul att ses igen =)
Sen kom Frida&Oskar och CO dit, men då va vi på väg därifrån, men dom följde med så vi gick på Kalles tills dom stängde kl 02.
En sväng förbi Subban och åt världens godaste macka.
Hem---Godnatt!

Kom hem igår vid 7 tiden, tvärduscha och stupa isäng direkt.

Nu är det en ny vecka, och den har invigts med lite träning på gymmet.
Ihopskruvning av den där satans jyskmöbeln.
Och snart ska jag göra korvstroganoff innan jobbet.
Så nu vet ni :P

Den här veckan kommer att bli så jäääkla bra, det känner jag på mig :D

Tänkte lägga upp en bild, men lightboxen på mobilen strular....tycker det är mycket strul överhuvudtaget med internetkontakt å sådär....tråkigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0