Fruktskålen

Idag har jag städat hela lägenheten, dammtorka, dammsuga, skura!
Hunnit med ett gympass.
Sovit en eftermiddagslur.
Haft mamma på middag, vi gjorde Räksoppa med vitlöksbröd till, mums =)

Sen skjutsade hon mig på miljögården där jag fick lämna av lite elektronikskrot som legat i hallen i över ett halvår!!!! Känns skönt att det är borta nu =)

Nu lider jag av en medium huvudvärk, så det blir nog inte så häftig kväll för min del, fast jag är rastlös samtidigt.
Vill ha lite action.
Nååååväääl (som förra chefen alltid sa).

Ha en god kväll.


La ut den här på fejjan idag, ja för jag ville så gärna visa hur mycket frukt det ryms i min nya fruktskål.
Eller så leker jag med min telefon, tar kort och för över hit och dit....det är så kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0