6:e Jan

Min nya telefon:



Jag sitter med den hela tiden, spelar wordfeud, och jag fattar typ ingenting.
Jag har inte ens kunnat lägga in några kontakter, så jag kan inte kontakta nån än, och om nån skicka sms så vet jag inte vem det är. :P
Jag får nog göra på det gamla hederliga viset och sitta å skriva av från den gamla mobilen...jobbigt, men jag vet int annars hur jag ska göra?

Har ont i hela kroppen idag också, efter flyttningen igår. Hjälpte Nina att flytta en massa saker till deras hem 6 månader framöver.

Jaa annars vet jag inte, jag ska vara på jobbet hela helgen, så det kommer nog inte att hända särskilt mycket =)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha du mitt nummer?=P

Är du ledig nästa helg?:)

2012-01-06 @ 21:26:31
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stoppa in sim-kortet i gamla mobilen och kopiera alla kontakter till sim-kortet. Sen så ska väl alla kontakter hänga med =)

2012-01-07 @ 09:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0