4:e Jan

Jag har hamnat i en slösa fas, det klia i fingrarna att få sprida mina pengar runt om mig.
Har redan köpt en ny mobil...den ha int komme än iofs men.
Men nu vill jag fara å shoppa kläder, jag få lugna ner mig, lööööönen ska ju räcka kanske till en matbit också =)

Har jobbat idag till 12, ganska skönt. Särskilt som jag inte kunde sova i natt, gud så förbannat jag va, låg där å pliire öga oppi take.
Hann med en liten runda på gymmet idag också, men jag va så lämmen efter igår, så det blev inte så allvarligt.

Och nu ska jag gå och smälta lite choklad och ringla över mina "bars" som jag har gjort, av nötter, torkad frukt, apelsinjuice, kokos, och jordnötssmör =) Mumma!!!

Jag längtar efter en fest också...så ovanligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0