21:a Feb

Åhh, det var så härligt ute imorse när jag trampade iväg på gymmet, jag kände rent att det skulle bli ett bra pass....hmpf!!
Inte då...det skulle ha kunna bli det, men det var så "många" där, som stod å pratade och hängde just där jag skulle va hela tiden, så jag gav upp efter 40 min...jag vart bara halvtränad idag :P

Sedan dess har jag:
* Tvättat
*Varit till mamma och Åke och bjudit på mina semlor som jag bakade igår (Gjorde egen mandelmassa också, tänkte bara så att ni vet)
*Gått en fotorunda i Nicknoret, hmm... önska man va bättre på fotografering, ska ta tag i det en vacker dag =)
*Bakat pizzabullar (magiskt goda)
*Gjort Chokladbräck
*Gjort en "riktigt" middag (Spagetti och sen en särskild pastaröra)..nåja, nåt annat än yoghurt iaf :P

Mina semlor- Goda!


Mina pizzabullar-Goda! (inte lika bleka i verkligheten)


Middagen! Yoghurt är nästan goare ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0