Stalker

Ja alltså, jag har ju en användare på norrlandskontakten, har haft det i flera år, mest bara för att, är inte särskilt aktiv där, men loggar in nån gång sådär för att kolla, och varenda gång är det ett meddelande i inkorgen från en konstig jävla kille, han skriver varenda gång:
"Hej hur mår du? Gillar din stil starkt tycker den utstrålar något speciellt så snäll och känslosam på något sätt."

Jan-Erik


Usch, å han ser verkligen skum ut också.  Men värt att skicka samma meddelande 100 gånger, särskilt då man aldrig får nåt svar.

Jaja skit i det. Nu ska jag äta mitt efterlängtade godis och njuta av en ledig fredagkväll. :D

Gillar att jag knappt ha nåt hår på den här bilden ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0