Skrot

Meeep meeep, igår var jag till morsan en sväng, tänkte bara dit och dricka kaffe tvärt, men jag var där hela dagen.
Började nämligen rensa bland alla mina saker som jag hade där, allt studiematerial från gymnasiet och komvux, det blev en resa bland minnen, onda och goda :P
Knarkarbrev(!!! är glad att man var smart även på den tiden :P ), betyg, prov i fårkunskap(! Rolig kurs faktiskt).
Psykiatri, kompisarna på komvux, som jag saknar otroligt mycket.
Jaaa, det blev iallafall 5 sopsäckar fulla med skrot. Och en Icakasse som jag tog med mig till Norsjö för vidare förvaring.
Blev så sugen på att börja rensa här hemma också, men det ligger fortfarande och gror, det få bli sen nångång.
Typ garderoben skulle ha fått sig en utrensning, och skåp och lådor fulla med....skrot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0