Panik

Gick och la mig i vanlig ordning och somna som en gris, men hann bara sova 2 timmar så vakna jag å hade världens ondaste mage... så då var det att ligga vaken nån timme, tur man ha wordfeud :P

Idag är det bättre, men jag ska nog inte äta upp en halv ask med vindruvor och 17 kex innan jag går isäng.

Har bakat bullar hela förmiddagen, jag misslyckades halverst kan man säga, delade på degen och gjorde hälften vaniljbullar och hälften vanliga. Vaniljbullarna gjorde jag dessutom kringlor av, och dom ville bara flyta ut på plåten och "friteras" av fyllningen. Men dom gick då att äta iaf :P
Dom vanliga bullarna blev bra =)

Nu är jag superduperhungrig, det blir snart lunch på caféet.

Sen ikväll hoppas jag på en långprommis, och så måste jag försöka frosta ur frysen.

Tjing


Har till min fasa upptäckt att jag är inne på sista burken med hallon som jag plockade i sommar, P A N I K!!
Jag har alltså ätit upp över 15 liter på 5 månader. Måste alltså plocka mer nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0