eeeewwwwhh

Åhhh fyy fan!!!
Jag hade ju frostat av frysen hmm få se....i onsdags? HERREGUD I ONSDAGS....!
Jaja, och då kastade jag bort nå gammal fisk som jag hittade och lite grönsaker å sådär, tänkte att jag skulle ta ut soppåsen sen.
Ja sen har jag jobbat en hel del och det har liksom inte blivit att jag har varit i sopskåpet så mycket,....förrän IDAAAAAG, gissa hur i helvete det luktade, skulle ta upp påsen och det var bara blött överallt, såg ut som spya.
Torkade bort allt och bar ut det, sen vare dags att äta middag.... det gick ju äta men aptiten hade liksom minskats en smula.... jag är ett klanarsle :P


Men det gör inte så mycket för nu är jag 3 dagars ledig, och imorrn ska jag klippa mig färga håret och äta pizza... känns heeelt okej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0