10:e Feb

Mitt hjärta ballade ur igår, det går på en sekund från att man är superlycklig till att man bryter ihop.
Har såna stunder ibland, inte så ofta som tur är, men ack så drygt det är. En dålig dag helt enkelt, som alla andra också har.

Skuttade(?) upp ur sängen imorse och for på gymet, då jag kom dit kollade jag mig i spegeln, AHHH fick typ en chock, håret spretade åt alla håll och ögonen var röda och svullna (sover som en kratta just nu), haha tur det inte var så värst många som orkade träna denna fredagsmorgon.

Igår började jag som sagt på min jobbarhelg (har jag sagt det typ 7 ggr nu eller), och idag fortsätter den med en kväll. Bara man gör bort den här helgen så kanske man ser hur det börjar ljusna.

Hajj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0