Söt-Lucian

 
Haft en bra dag idag. Varit med Storasyrran hos farmor och kokat knäck, synd att den lilla systern int kunde va med...dels vart det ganska hastigt påkommet å så jobbar hon.
 
Ska snart iväg på badhuset och träna en timme, sen blir det simmning...det är så jäkla skönt...när man är klar =)

Sen ska jag hem och koka hjortronsylt och sen kanske griljera en skinka.
 
Nina å Frida ska gå ut i stan....önska jag kunde va med, hörde dom skulle få gomat =)
Men jag måst verkligen tänka på vart jag lägg pengarna nu... har bara en gnutta kvar att leva för den här månaden.
Hoppas kunna fara till Malå och åka lite skidor innan jul... =)

Näe, nu äre bara att strutta iväg =)

Tjingeling
 
Söt-Lucian som kom och hälsade på igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0