Röda Hjortar

Jag blir så sjukt irriterad på människor som bara tar och tar.
Nog förstår jag att man int är världens roligaste när man mår dåligt, det har man ju provat själv.
Men det finns fan en gräns för hur man får bete sig. Att börja styra och ställa och kalla en för en dålig kompis bara för att man prata med nån annan? Det är rena rama fjortis fasoner.
Näe, då orka då int jag.
 
Är på väldigt dåligt humör, är ledsen i hjärtat också......livet är så orättvist.
Önskar man kunde hitta bot på hemska sjukdomar. :(
 
Bortom eländet så går jag ju fortfarande skola, det går väl ganska bra, på proven iallafall.
Skolan har varit lite omotiverande den här sista veckan. Jag var inte där igår och inte idag heller.
Men på måndag börjar praktiken om, hoppas det blir kul.
 
Funderar lite på att boka skidresa snart...vet bara inte vars det bli än, vad tror du Frida? =)

Kommentarer
Postat av: Frida

He låt som att du skull ha tage dig ett snack men nån som bara tar å tar, tyck ja!
Seeen så åker jag dit du åker :)

2012-12-13 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0