20120813

Semester igen, i en vecka...skööönt =)
Invigdes med kräftskiva i fredags, lugn lördag. Fisketävling på söndag från 09-18, ingen vinst men det var superduperbra väder, och pågrund av det ser man ut som en kräfta bak på ryggen, och kommer mest troligt att drabbas av kräfta nångång inom dom närmsta 20 åren.
 
Idag har jag solat, plockat blåbär (en halvliter handplock på 30 min för er som är intresserade), varit till arvidsjaur och småshoppat lite, sprungit en runda på 3 km....spelat discogolf (heter det så) med Ida och Hannes, det var skitkul, men jag var ganska sämst....det är svårare än man tror =)

Imorrn ska jag vara barnvakt till bästa Ebba, vi kanske ska dra till Offen å fiska lite.
Sen på onsdag blire Skellefteå tvärt en sväng då syrran ska dit med lastbilen sin, hoppas på lite shopping =)
Det är med andra ord full rulle hela tiden.....Me like =)

 
Har plockat drygt 20 kg av dessa, men nu är frysen full, eller ja...jag har lite plats över till mina hallon som jag ska plocka senare :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0