20120807

Dom senaste 2 dagarna har varit ganska dryga, har haft den värsta tandvärken jag nånsin haft (och då är det säkert en lindrig sort jag har, men jag är ju känsligast). Har inte kunnat sova, äta, knappt kunnat gapat, utan mest legat i soffan och grinat och tyckt synd om mig själv.
 
For till tandläkarn morse, och dom spolade under tandköttet där bak vid visdomstanden.... fy fan, det tog ont.
Sen efteråt hade jag 10 ggr ondare än då jag for dit.
Det släppte litegrann mot eftermiddagen.
Suck.
 
Jaja, jag klagar och klagar =)

Har iallafall haft en toppen helg, lördagen var nog överlägset bäst :D
Men det känns som tomt att allt är "slut".
 
Och imorgon börjar jobbet igen, känns okej ändå. Men det är nog för att jag vet att jag bara jobbar 3 dagar, sen är jag ledig 9 dagar igen :P
Jag har börjat känna mer och mer nu, att jag är redo att prova på nåt nytt, känns inte lika skrämmande längre (iallafall inte i det här ögonblicket :P ).
 
Slutsurrat... nu ska ja hopp isäng.  Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0