Slut på helg

Hon skriver så klokt Michaela Forni !

Förövrigt så luktar det mögel i hela lägenheten....hittade nämligen en gammal kamera på fusbotten hemma hos farsan. Såklart skulle jag ha med mig den hem....den ha lega där uppe i säkert 10 år.
Men jag tror då jag har fått igång den, ha då satt i en filmrulle och blixten funkar.
Få se om det bli nåt kort eller. Lukten kanske försvinner om nån vecka? Eller så vänjer jag mig :P
Uäääääk!


Ja nu är påsken slut också, den blev väl inte riktigt som man hade tänkt, eller jag vet int ens om jag hade tänkt nåt särskilt men. Ha då fått va ute ett par dagar i solen, kört skoter, ätit lakasoppa och fått mig en öl.

Här är skönheten (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0