Vilken dag.

Började dagen med en joggingrunda, gick finnemangs =)
Hem och duscha.
Vispa ihop en pannkaka, och JO...jag lyckades, den vart fin...och tillåme god :P

Sen skyndade jag mig till OK och gjorde en Harry *hoppas hoppas*.
Sen skulle jag på Steinwalls för att köpa en ny mini plattång (för min slutade funka today), men dom hade inga  :(
men jag hoppas jag hittar en i Umeå imorrn.
Vidare på Ica och handla.

Väl hemma igen så slängde jag ihop en äppelpaj, fick nämligen 1 kg "hemäpplen" av farmor igår, som dom hade fått av nån kompis i stan. Så den ska jag alldeles strax smaka på :P

I afton kommer Ida och Sofie hit, vi ska käka tacos och sen blir det Jägarna 2 på bio.

Tjings

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0