Nu ni!

För det första: I natt vaknade jag halv 3 för att nå snorungar är och springer i trapphuset å nere i källaren, smäller i dörrarna där nere...och ropar efter nån "MAAAAARIIIIIIAAA, hur full är du egentligen", har dom här ungdomarna inga föräldrar eller vad? Händer det i natt igen så ska jag fan dänga upp dom........ehh, eller så stannar jag inne och irriterar mig på dom istället, eftersom det är jag som är rädd för att få däng.


För det andra: Så har jag varit i Bjursele i bagarstugan med bästaste farmor, vi gjorde tunnbröde och mjukkaka, superduper gott. Sen fick vi lunch också....inte illa alls :D

Sen bar det iväg åt Mensträsk hållet, jag å syrran for å gick "kärrvägen", trevligt trevligt, vi hitta en järpe vi kunde ta kål på.
Sen hämta vi igen farsan som va ute på harjakt och så for vi till södra mensträsk till skjutbanan, och skjöt i kapp en hel hög. Det gick bra, och jag är fan skitnöjd å jag ä skitbra :P


HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0