4:e Sept

Ååå jag är så glad, nu är det 2 killar som har sagt till mig att jag alltid är så glad och att jag ler nästan jämt.
Okej det är 2 killar på 3 år, men det är väl ändå ganska bra? visst?

På tal om glad så är min mage ganska nöjd just nu, har ätit äppelpaj till lunch...jamm jamm, och jag måste ju egentligen ha en massa tid över som sitt å berätta om det?

På tal om tid, så kommer jag inte att ha så mycke av den varan till övers dom kommande 2 månaderna, okej det låter kanske överdrivet, visst kommer jag att ha tid över, men det kommer att vara ganska fullt upp.
Men det gillar jag, det ska hända saker hela tiden, det är kul =)

Nu ska jag stryka lite gardiner, sen ska jag till syster yster och promenera bort äppelpajen.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Frida

Träningspasset=P

Behövdes nog efter all mat man åt där borta..

2011-09-05 @ 15:06:29
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0