13:e sept

Det är fullt upp, Men jag lever, jag mår bra.
Det jag gör vet ni nog redan. Jobbar, sover, jagar.

Jag har jobbat idag, så nu ikväll är jag "ledig", håller på att tvätta, måste städa, plocka bort allt som ligger här huller om buller som jag inte har tid att bry mig om annan tid =)
Samtidigt skulle jag vilja ut på en prommis, samtidigt som jag skulle vilja ligga i soffan och inte göra nåt av ovanstående utan bara titta på såna här onödiga grejer på tv:n typ idol, ensam mamma söker och house.

Imorrn tog jag på mig en extra dag på jobbet, skulle egentligen jaga hare med farsan, men det såg ut som om det skulle regna, så det är väl lika bra att tjäna en krona istället.

På torsdag äre älgjakt och sen har jag jobbarhelg.

Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0