Julklappsklar?

Åh harreminn, vilka trevliga dagar man haft.
Det har gått lite för mycke pengar, men skitsamma.
I tisdags vare Ikea för hela slanten då, köpte lite smått och gott bl.a den här lampan:

LJUSÅS UVÅS Bordslampa, grå Höjd: 42.0 cm Fotdiameter: 23 cm Skärmdiameter: 24 cm Sladdlängd: 2.0 m
Men, jag ha int våga he igång den än, för det är en lågenergilampa i den och sist jag använde en sån så sprängdes lampan å hela skiten. Så den få bara....stå där så länge :P

Sen igår så lunchade jag och syrrorna på Hotellet, måste säga att det kommer nog inte att hända igen, va inte direkt impad. BP´s är myyycke bättre.
Efter lunchen for jag och den ena systern (den yngre) med morsan till Lycksele, på Dollars såklart.
Och sen fikade vi inne i stan och kollade runt i affärerna där. Mycket trevligt.

Det som är ännu mer trevligt är att nästan alla julklappar är inhandlade....JA ni läste rätt, och det är jävligt fantastiskt skönt :D
Nu kan jag njuta hela December av lussebullar och glögg, no stress here :P

I helgen är det jobb igen, 4:e helgen....pust...men sen blir det några lediga helger.

Hane gött!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0