Söndag

Åhh...söndagsmyyyys....med mig själv. Treeevligt.
Fast så mysigt är det inte, har precis ätit 6 punschrullar och en halv chipspåse....det säger litegrann om mitt förhållande till mat, och hur jag mår just nu.

Imorrn är jag ledig, och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det känns.
Ska sova länge, om jag kan sova alls, det funkar lite dåligt med det just nu av nån anledning.
Sen ska jag sätta upp julslingan på ballen innan det börjar snöa =)
Efter det blire att fara å träna på gymet, dom ha ju haft stängt dom 2 senaste gångerna vi varit dit, så man ha int hunne bli så vältränad än :P


Sen jobbar jag Tisdag.
Onsdag ska jag å Nina å Ebba till Frida, vi ska shoppa och ha det trevligt.
Sen jobbar jag torsdagkväll.
Sen är jag ledig, fre lör sön mån tis ons...skönt.
Å på fredagen är det personalfest...trevligt trevligt. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0