reevajeevel

Härliga fantastiska dag!
Har haft en rolig dag i skogen, har tampats med räven hela förmiddagen, Tjabo fick driva den först i drygt en timme, sen dök räven upp hos mig, jag sköt men missa såklart, då sprang den in i trumman som gick under vägen. Då tog vi syrrans tax och skicka efter, ut som ett skott kom den, sen vidare in i en mindre betongtrumma, och taxen efter, taxen yla och sen blev det knäpptyst, vi trodde att hon hade blive ihjälbiten, men så dök hon upp. Då tog jag fast hon och så kom räven ut som ett skott igen, syrran sköt 2 ggr, men missa. Sen bar det iväg.
Hehe, men det va riktigt roligt iallafall, synd att vi int fick ihjäl den bara.

For vidare till Norsjö, sen for jag syrran och Ida på simhallen å träna....känns skönt att man tog sig dit.
Nu blir det nog lungt resten av kvällen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0