Gud förbannat!!

Blev heligt förbannad när jag kommer hem från stan och lampan i fönstret ser ut såhär:



Jag är jävligt less, på att det flyger flera proppar i veckan, och att minst dubbelt så många lampor brinner.
Tänder jag en lysknapp så smäller det till 2 av 3 gånger.
Å sen har vi då den här varianten när glödlampan skjuts ut och igenom. Det här är andra gången det händer. Vad ska explodera nästa gång? TV:n? Mina elektroniksaker mår inte så bra av den höga "spänningen".
Jag va så arg att jag inte ens kunde ringa till vaktis så han kunde komma å kolla på eländet. Men jag har inte städat undan heller, så imorrn ska jag ringa.

Det var det tråkiga.
Det roliga:
Imorrn ska jag ut med stövarn en stund på morgonen. Sen på kvällen är det glögg (läs vin)kväll på kronan med arbetskompisarna, det ska bli trevligt =)

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0