Bildbomb

Söt kisseong!



Ebba påväg på dagisfotografering, sööt!


Jag och syrran, en utekväll i schtaan!


Samma kväll, Frida & Oskar!


En jävulskt härlig jaktdag i...november!


Mitt i skogen kan man hitta vad som helst!


Från mitt köksfönster!


Hemska saker händer i mitt hus!


Antoher day in paradise!


Spårsnö!


Lite Julpynt!


...som sagt, vad som helst!


Myste med en kaffetår i morsan och Åkes nya grillkåta!


Myste även med denna klumpeduns =)


Detta måste ni prova, tunnbrömacka med kallrökt lax, och så lite pepparrotsröra på det. Pepparrotsröran är nåt jag hädanefter kommer att ha stora cravings efter. (Cravings är förövrigt mitt nya favvo ord!)


Och sist men inte minst, dagens verk, mums :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Så roligt med massa bilder!!:)

2011-12-03 @ 12:35:35
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0